חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו ניתוח פנים או ניתוח פלסטי קוסמטי

ניתוח פנים, המכונה גם ניתוח פלסטי פנים או ניתוח פנים קוסמטי, מתייחס למגוון של פרוצדורות כירורגיות שמטרתן לשפר את מראה הפנים. הליכים אלה יכולים לכוון לדאגות שונות, כולל סימני הזדקנות, אסימטריה בפנים ותווי פנים ספציפיים. ניתוחי פנים יכולים לספק לאנשים את ההזדמנות לשפר את היופי הטבעי שלהם ולהשיג את המטרות האסתטיות הרצויות להם.

ניתוח מתיחת פנים

אחד הסוגים הנפוצים של ניתוחי פנים הוא ניתוח מתיחת פנים, הידוע גם בשם rhytidectomy. הליך זה מטפל בסימני הזדקנות בפנים ובצוואר, כגון עור נפול, קמטים עמוקים ולסתות. המנתח יבצע חתכים לאורך קו השיער ומסביב לאוזניים כדי להרים ולמקם מחדש את הרקמות הבסיסיות, להסיר עודפי עור וליצור מראה צעיר ומתחדש יותר.

ניתוח אף, או ניתוח לעיצוב האף, הוא ניתוח פנים פופולרי נוסף. מטרתו לשפר את הגודל, הצורה והפרופורציה של האף כדי לשפר את ההרמוניה בפנים. המנתח יכול לעצב מחדש את העצם והסחוס של האף, לחדד את קצה האף, לתקן מחיצה סטיה או לטפל בדאגות אחרות כדי להשיג את התוצאה הרצויה.

ניתוח פנים באזור העיניים

ניתוחי פנים אחרים כוללים בלפרופלסטיקה (ניתוח עפעפיים) לטיפול בעפעפיים נפולים או נפוחים, ניתוח הרמת גבות להרמת המצח והגבות, וניתוח אוטופלסטיקה לעיצוב מחדש ולמיקום מחדש של האוזניים. בנוסף, ישנו ניתוח פנים המשתמש בשתלי פנים כדי לשפר את קווי המתאר של הסנטר, הלחיים או קו הלסת, בעוד הגדלת שפתיים יכולה לשפר את נפח וצורת השפתיים.

ניתוח פנים הוא החלטה אישית ויש לגשת אליה בשיקול דעת זהיר. חשוב להתייעץ עם מנתח פלסטי מיומן ומנוסה שיוכל להעריך את החששות שלך, לדון באפשרויות הזמינות ולהסביר את הסיכונים והיתרונות הפוטנציאליים הקשורים לכל פרוצדורה. על ידי עבודה צמודה עם איש מקצוע מוסמך, אנשים יכולים להשיג את השיפורים הרצויים ולשפר את מראה הפנים הכללי שלהם.