חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתרונות לפיגור בתשלומי המשכנתא

פתרונות לפיגור בתשלומי המשכנתא

דני ליבנה, מנכ"ל אובליגור פתרונות פיננסיים, בעל  ניסיון של שנים בתעשייה הפיננסית, רואה ממקור ראשון את המצבים הרבים והשונים שבהם אנשים יכולים למצוא את עצמם מפגרים בתשלומי המשכנתא. במאמר זה, נבדוק כמה מהסיבות הנפוצות לכך שאנשים מפגרים בתשלומי המשכנתא ומה הם יכולים לעשות כדי לחזור למסלול.

מה הסיבות לפיגור בתשלומי משכנתא

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שאנשים מפגרים בתשלומי המשכנתא שלהם היא פשוט בגלל שהם מתקשים להסתדר. זה יכול לנבוע ממגוון גורמים, כמו אובדן מקום עבודה, ניסיון חירום רפואי או התמודדות עם הוצאות בלתי צפויות. זה יכול להיות מלחיץ מאוד למצוא את עצמכם לא מסוגלים לשלם את המשכנתא שלכם בזמן.
צוות חברת אובליגור המתמחה במתן פתרונות במצבים מסוג זה, מדגיש כי אם אתם נמצאים במצב זה, חשוב לנקוט בפעולה בהקדם האפשרי. ככל שתחכו יותר, כך יהיה קשה יותר להדביק את התשלומים שלכם.

סיבה נפוצה נוספת לכך שאנשים מפגרים בתשלומי המשכנתא שלהם היא בגלל שהם לקחו על עצמם יותר מדי חובות. זה יכול לקרות כאשר אנשים לוקחים מספר הלוואות או כרטיסי אשראי, ולאחר מכן נאבקים לעמוד בקצב התשלומים. אם אתם מוצאים את עצמכם במצב הזה, חשוב להסתכל היטב על הכספים שלכם ולהבין היכן תוכלו לקצץ. זה אולי אומר לעשות כמה בחירות קשות, כמו מכירת המכונית שלכם או צמצום הבית שלכם, אבל זה עדיף מאשר להיקלע לחובות.

מה הפתרונות ליישוב מצב החוב של המשכנתא

אם אתם כבר מפגרים ברצינות בתשלומי המשכנתא שלכם, ייתכן שאתם תוהים אם יש דרך ליישב את המצב. החדשות הטובות הן שיש אפשרויות זמינות, אבל חשוב לא לתת למצב להמשיך ולהדרדר. אפשרות אחת היא לנהל משא ומתן עם המלווים שלכם כדי לראות אם הם מוכנים לגבש תוכנית תשלום או לשנות את תנאי ההלוואה. אפשרות נוספת היא למכור את הבית ולהשתמש בתמורה כדי לשלם את המשכנתא. למרות שזו יכולה להיות החלטה קשה לקבלה, זו עשויה להיות הדרך הטובה ביותר לחזור למסלול הכלכלי.

בעזרת מומחים כמו דני ליבנה ואובליגור פתרונות פיננסיים תוכלו למצוא דרך להסדיר את מצב המשכנתא שלכם ולהתקדם בחייכם.